Avainsanat

Satiinirusetti on uusi rakkauteni. Kiitos teille bloggarit, jotka omalla esimerkillänne olette saaneet minutkin rusetti-ihmiseksi :)

rusettikaulassa

Tänään teemana on myös haaste. Fashionblogin suloinen Freelancer haastoi minut paljastamaan itsestäni seitsemän asiaa. Jotain uutta, jotain vanhaa, vähän lainattua… siispä: tällainen minä olen.

1. Hiuksissani on kerran ollut permanentti, valtava määrä afrolettejä, musta-violetit hiustenpidennykset ja välillä myös ihan lyhyt tukka.

rusettikenkaset

2. Jalkani tykkäävät nykyisin enemmän korkokengistä kuin matalista jalkineista. (Kuvan kengät ovat muisto syksyiseltä Malesian-matkalta.)

3. Korvakorut minulla on ollut vasta vuodesta 2005. Pidän erityisesti suurista ja näyttävistä korvan koristeista.

maalla
4. Olen kasvanut suomalaisessa maalaismaisemassa, ja olen nykyisin landelaisuudestani ihan ylpeä.

5. Benjihypyn loikkasin kesällä 1999 (olin silloin melkoinen yllytyshullu), ja sen jälkeen olen kärsinyt hienoista korkeanpaikanpaniikkia.

rusetit-karjessa

6. Haluaisin olla rikospaikkatutkija tai salapoliisi.

7. Lempiruokaani on leipä. Voisin elää sillä.

Tämä paljastuksien haaste lähteköön nyt seitsemälle henkilölle: Narratiivien ee, Illuusioiden Kirsi-Maria, Pupu Lihavisto, Buttermilk Bisquits, Dolce, Rhia ja Mungolifen Anna!

Jään nyt blogilomalle, toivottavasti nähdään taas joulun jälkeen kaikki!

Ihanaa, Kaunista ja Nättiä Joulua kaikille teille Ihmiset!

Toivottaa:

ilonaelefantti

