Avainsanat

, ,

perhosjuttu

Mistä vieras ihminen voisi minut tunnistaa? Blogini perusteella ehkä värikkäistä sukkahousuista :D

Päivän iloinen yllätys oli salaperäinen paketti, jossa oli uudet hienot nailonit!

kevattee
Salainen Blogiystävä -rinki on lähtenyt toden teolla käyntiin, ja minun nimetön ystäväni muisti minua ihanan keväisellä lahjalla: Paola Suhosen design-postituskuoreen oli pakattu perhoskuvioiset sukkahousut, väreihin sointuvaa pinkkiä kynsilakkaa, hyväntuoksuista kevätteetä ja kukkaiskortti. Suuri Kiitos Sinulle, nämä olivat tosi mukavia lahjoja!

teetee

Aion käyttää näitä kaikkia, kunhan ehdin taas töiden ääreltä jonnekin ihmisten ilmoille… Pentikin Kevättee pääsi heti testiin: vihreän sencha-teen joukossa on ohdakekukan terälehtiä sekä mansikan, vaniljan ja sitruunan aromeja. Hmmm… hyvää!

Tuntomerkkien perässä olen tänään muutenkin. Mistä minut voisi tunnistaa?

1. Olen pari senttiä lyhyempi kuin siskoni. En ole koskaan ihmetellyt asiaa, sillä olenhan pikkusisko. Nuorimmaisena olen siis aina ollut pienempi kuin hän.

2. Minulla on hyvin vahvat sormenkynnet. Ja ne kasvavat nopeasti. Ja olen laiska lyhentämään niitä. Tällä hetkellä dataaminen aiheuttaa äänekästä rapinaa näppäimistölle…

kynsikas1
3. Korvissani ei ole nipukoita, ja korvani ovat muutenkin aika pienet.

4. Kasvojeni oikea puolisko on elastisempi kuin vasen: osaan liikuttaa kulmaa ja suupieltä oikealla puolella eri suuntiin, vasemmalla aika heikosti.

meemi
5. Olen samankokoinen kuin äitini minun iässäni. Myös tyylini on pikku hiljaa muuttunut samaan suuntaan kuin hänellä silloin. Polka dot -huivit ja ruutuhameet löytyvät molempien valokuvista.

vintagee

Näm ovat siis blogimeemiä, johon Tammikuun Puutarhan suloinen Christina minut haastoi.

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

Ehkä noin jokainen blogityttö on jo tähän haasteeseen vastannut? Heitäntämän nyt kuitenkin Donnalle, Halille, Ilonalle ja Kirsi-Marialle… Eikö tuossa ole nyt viisi, kun Kirsi-Mariassa on kaksi nimeä peräkkäin?

