Avainsanat


Hei taas, mäkin olen täällä vaikka minusta ei järin usein kuulukaan :)

Olin muutaman viikon Helsingissä, ja nyt taas viikonlopun rakkaalla mökilläni. Kuluneen vuoden aikana huomaan laskevani aikaa sykleissä: Helsingissä – maalla – Helsingissä. Nyt olen siis maalla, ja olen täällä taas hurjan onnellinen!

En voi muuta kuin suositella jokaiselle omaa mökkiä, jos sellainen vain on mahdollista ja erakoituminen keskelle metsää millään tasolla tuntuu kiinnostavalta. Minulle überkiireinen kaupunkielo katkeaa täällä kuin seinään, sillä täällä voin vain olla ilman kalenteria ja ruohikossa maaten ja stalkaten vaikka muurahaisia tai heinäsirkkaa, jolta puuttuu toinen takajalka.

Ok, tällä mökillä on lähes kaikki samat mukavuudet kuin kaupunkiasunnossakin, se ehkä lisää olon autuutta ;)

Tuo kuva – se on täältä Keski-Suomesta. Äitini kasvattama viiniköynnös taisi tämän kesän helteistävähän innostua.

 

 

