Avainsanat

Muistatteko milloin viimeksi olen kirjoittanut jotain kosmetiikasta? Minä en.

Mutta nyt on aihetta kirjoitukseen, kun olen ostanut 1) elämäni ensimmäisen aurinkopuuterin

Ja 2) primer-pohjustusvoiteen, jonka käytön syvempää tarkoitusta en oikein ymmärrä mutta se tuntuu iholla taivaallisen ihanalta :)

1) Aurinkopuuteria olen vältellyt siksi, että olen pelännyt sen olevan liian tummaa iholleni. No tämä ei ole, päin vastoin olisi voinut olla ihan pikkuisen tummempaakin. Mutta ainakaan ei tuota mitään epäluonnollisen näköistä kerrostumaa kasvoilleni, eli olen tyytyväinen.

2) Ja tiedän toki, mitä varten primeria käytetään, mutta minä käytän sitä silloin tällöin ihan vain siksi että se on kuin pilvenhattaraa iholla. Olisipa kaikki kosmetiikka yhtä pehmeää ja höttöistä!

3) Kolmantena omista uutuuksistani vielä mainittakoon Lumenen korjaava peitevoide, jolla tasoittuu kivasti liika punoitus. Siitäkin tykkään kovin paljon.

Ja jos joku osaa neuvoa näille vielä vastaavat tuotteet jostain eettisistä luomu/eko/mineraai/parabeeniton-tuotesarjoista, otan vinkit mielelläni vastaan :)

Aurinkopuuteri – Maybelline Dream Terra Sun, 03S Tiger
Primer – Maybelline Dream Smooth primer
Korjaava peitevoide – Lumene Red Neutralizer

