Avainsanat

,

Korundi, postauksesi ansiosta minä muistin kysymys-vastaus-haasteen, jotka ovat vielä vähän enemmän myöhässä kuin sinulla… ;) Eveliina nimittäin haastoi minut vastaamaan tähän, köh, helmikuussa 2011.

En mielestäni ole vastannut tähän, enkä pariin muuhunkaan. Nyt yritän vähän penkoa arkistoja ja etsiä, mitkä ne kaksi muuta mahtoivat olla. Muistaakseni sain nekin joskus vuoden 2011 alussa, joten haasteen lähettäjät, voitte muistuttaa jos teille tulee paremmin mieleen mihin minä olen jättänyt vastaamatta. Olen ollut tavattoman saamaton. Anteeksi!

***

1. Milloin aloitit blogisi? 
Salonki on jo yli 4-vuotias, blogisyntymäpäivä meni huomaamatta ohi elokuussa. Aloitin kirjoitella tätä siis elokuussa 2008.

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Turhamaisuuksia kuten vaatteita, koruja ja kenkiä. Toisinaan matkailua, valokuvausta, arkea ja kesämökkiä. Oikeastaan ainoa tiukka linjaus blogissani on, että käytän 99,7% vain omia kuviani, eli en lainaile vahingossa googlesta tai muilta valokuvaajilta.

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Varmastikin se, että äitini lukee tätä. Äitini mun, en usko, että luet muita tämäntyyppisiä blogeja? :)

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Tykästyin valtavan paljon kesällä 2008 yhteen söpöön blogiin: Heidin Converting Vegetarians oli niin kiva, että halusin itsellekin oman blogin. Heidin blogi on kyllä edelleen oman suosikkilistani kärjessä.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Olen jo pidemmän aikaa aikonut muuttaa blogini tyyliä ihan toisenlaiseen: yksi kuva silloin tällöin, vain vähän tekstiä jos ollenkaan. Mutta en oikein osaa tästä nykyisestäkään luopua, kun ilmeisesti tykkään höpötellä täällä itsekseni niin kovasti näinkin. :D

