Avainsanat

, ,

28_5_2013

Jostain salakavalasti ilmestyneen kesän kunniaksi minä valitsi päälle täysharmaata. Tai kengät on mustat, vähän niinkuin väriläiskänä.

Olen ollut nyt kaksi vuotta oikeissa töissä, ja nyt ovat menossa viimeiset työpäiväni. Perjantaina minulle ja toiselle toimistolta lähtevälle pidetään läksiäiset, minun toiveestani proteiinipitoiset. Minusta on tullut siis ihan täydellinen ilonpilaaja. Hihi.

28_5_2013_2

Ja sitten pyrähdän takaisin vapaan toimittajan elämään. Yhtään ainoata työkomennusta minulla ei vielä ole, joten taidan aloittaa pienellä kesälomalla. No, siis heti kun Helsingin sambakarnevaalit ovat ohi (8.6. – tulkaa katsomaan taas!).

SITTEN aloitan kesäloman. Unelmoin jo nyt aika pienistä ihanista asioista: nukkumisesta ja laiskasta mitääntekemättömyydestä. Niitä en olekaan ehtinyt puuhailla turhan paljon tässä parin vuoden aikana, aika monta muuta asiaa kylläkin.

Joko teillä on kesälomasuunnitelmat selvillä?

